Thursday, September 15, 2011

Crafty Sprouts Sneak Day 3

Hello again and welcome!!  So glad to have you. :) 
Today is sneak peek Day 3 and I am THRILLED to have been invited to share my project with you. Crafty Sprouts has a THREE new stamp sets coming out and I am showing you her NEW TOTALLY WITCHIN set!! It is simply adorable and sooo versatile!! I am in LOVE!!! 

I made this lil tag and the sentiment.. PERFECT!!!  It says : You're a Great Friend but if ZOMBIES chase us, I'm tripping you"..  Isn't that just adorable??  
Cricut: Mini Monsters
CTMH: Wicked & Troublemaker
Tim Holtz: Tumbled Glass, Stormy Sky, Tea Dye
Drippy Goo Punch
K & Co: Julianne Sold Mat
T.A.: Glimmer Mist : Tuscan Sun & Sun Sisters
Helmar: Acid Free Glue & Zap Dots
SU: Dusty Durango & Tangering Tango inks
CTMH : Olive ink
Perfect Pearls

Be sure to go to Crafty Sprouts for more inspiration!! Don't forget to comment on all the new release posts for a chance to win a stamp set. Erika will pick 2 winners for one set!!  She has alot in store for everyone. Don't forget about the BLOG HOP tomorrow!! You could WIN all 3 stamp sets in the release!! Go check her out.
 Thank you for stopping by...

Happy Crafting!!


Kate said...

LOL! I love your tag but that sentiment is a definite must have.


Lovebug Creations said...

LOL...Love this stamp! How funny! Great tag chicky!!! :)

Kimberly said...

Hahaha that sentiment is AWESOME!!! I love it!! :) Great tag!!
cutie.jensen at

Christine America Real said...

This is hysterical! I have to have this saying! So cute! I love your tag, but that saying is cracking me up! Too funny! My kids would love this!

felkatz said...

very nice tag! love drippy goo.. gosh love the distressing!!

Love the fact you used CTMH stuff!! Just FYI i'm having an ONLINE CTMH party if you would like to order let me know so i can send you an invite..

felkatz at gmail dot com check me out on youtube to see this months specials.

McVic said...

LOL!! To funny love that sentiment!

Candy said...

OMGosh! I love that sentiment. I just laughed outloud and my family asked "what's so funny". Awesome!

Cindi said...

oh my heck,,it's awesome..I love it

eiyiyi said...

Too stinkin cute ... and the sentiment is fabulous. I can hear those words coming right out of my mouth! Love it Tanya. hugs,eileen

Crafty and Green said...

Tanya, Love this creation! It's Great and made me smile!! You are super talented!!

Many Blessings,

Amanda said...

Oh my word, your tag is super spooky and kooky!!! I love the awsome distressing, the drippy goo at the bottom and the sentiment is perfect..

Scrappy hugs,

Creative Diva said...

I love the tag.Congrats on being a guest designer.

creativediva98 at gmail dot com

Scrappy Zeni said...

Super cute Tanya!!! I love that sentiment, every time I read it, it just makes me laugh! Great tag!

jessica said...

this is sooooo adorable!! I love it and the adorable monster faces are awesome. Perfect stamp sentiment!

Mommy's Crafty Creations said...

lovely tag....TFS!!

mommyscraftycreations at gmail dot com

Edwina said...

Cut card! Love those cute little monsters on the card! The eyes make them adorable. Thanks for sharing. Edwina Brown

Pamela Pattison Lash said...

OMG - what a darling treasure! I love the creativity you put into everything you do! Cyber hugs!
pam_lash at yahoo dot com

callyannc said...

I love love love this tag! Super groovy! TFS CallyAnn

OmaGloria said...

These guys are way too adorable. The sentiment is hilarious.

Darlene said...

Great tag! Your little monsters coordinate with the sentiment beautifully!

Bunnyfreak said...

Love the tag.

Carla said...

I love your tag it's so cute. Thanks so much for sharing it with us. I love how you punched the bottom of the tag it looks great. or
racincrafts at aim dot com

Kathy Salido said...

Super cute little tag. Love this sentiment.

Kristi said...


~Christina~ said...

Oh wow...that is waaaay adorable :)

Rosie said...

OMG this is so adorable!!!

Carol E said...

What an adorable card love the sentiment. Thank you for sharing it.

Cheryl Winget said...

Love your tag - it is spooky and sweet, all at the same time!

Anita Braddock said...

I love love your very cute Tags sooo spoooky.
thanks for sharing and for the chance to win.

kricketts said...

This is the cutest tag!!